Friday, November 4, 2011

[ Apa Ertinya . . . ]

With Allah's love
Assalamu'alykum my dear


Kali ni, tak nak cerita satu habuk pun. Sebab tak nak cerita ni kekal lama. Yang pasti, semua ni buat orang rasa sedih sangat. Yang sebelah macam ni, yang sebelah lagi macam tu pulak. Whatever lah. Tak dak sapa pernah peduli, so buat apa nak serabut-serabut sedih-sedih lama-lama. So, dengan rasminya, malam ni kita pesta air mata jom. Tak tahan dah. Tak mo teringat-ingat sampai raya nanti. Tak mo nanges-nanges sebab ni bila jumpa umi, abi, firdaus, naim, k. ifah, k. imah. Tak mo. Kalo boleh tak mo ingat dah, tak mo nanges dah pasai ni sampai bila-bila. Kan best kalo ada wand dumbledor yang boleh tarik memori tu. :'(

P/s: Akan lebih lama menyepi, dear. Lepas raya perlukan at least tiga minggu untuk setel kan segala hal. At least. Hopefully Allah bantu lancarkan segalanya, ameen ~~

Jom, jom. Kolam dah melimpah :')






Cleo
~ Creating Ideas, Developing Words ~
Post a Comment