Friday, January 13, 2012

[ Jangan Dicari Laknat Allah!! ]

With Allah's love
Assalamu'alykum my dear


Cukup lah. Orang macam ni, satu undi dari saya, tak payah dah nak doa kat diorang ni hidayah Allah. Tak sedar  diri ka? Selama ni, hangpa rasa pasai pa Malaysia ni Allah masih sayang? Hah..? Pasai pa? Nak politik pon agak-agak la weh. Dengan ini, ku katakan TIDAK! Pada manusia-manusia umpama dajjal laknatullah ni.

Hampa tengok lah sendiri apa depa buat. Kurang diajar. Berasap, hangat hati aih!



Hari tu dah bengong kutuk hukum Allah, ni bengong tahap gaban, buat macam tu pulak kat ulama'. Akai letak kot mana tak tau. Orang Buddha sekalipun, orang Hindu, orang Kristian sendiri punya lah hormati orang-orang kuat agama depa, kenapa tak tau perlu buat kat orang Islam? Kot-kot la nak kata yang terkinja-kinja tu bukan Islam kan. Tapi peh! Ku harung semua sekali, yang selalu buat keja bodoh ni orang Melayu ja. And nyata sekali, nyanyian tu bahasa Melayu, boleh cam la, suara set orang Melayu memang macam tu haa.. Isy! Hangin hangin!!

BERTAUBAT LAH, BERTAUBAT LAH, BERTAUBAT LAH.

UNTUNG LAA kami tak nampak muka hampa, TAPI INGAT LAH:

UNTUNG LAA, ALLAH NAMPAK HAMPA TERKINJA-KINJA TU HAA!!







Hangat hati, patut tak doakan kehancuran orang-orang tu...??
Cleo
~ Creating Ideas, Developing Words ~
Post a Comment